give me everything tonight



fint gäng från -09. Emma hade nog lite hemlängtan när hon taggade oss i detta idag.
Bra kväll om inte annat!


Har varit en riktigt bra dag och vädret har inte kunnat bli så mycket bättre som det varit!
Igår åkte jag hem till Burgsvik med en lite lätt överkänslig bilförare vid namn Staffan som hade det lite svårt att behärska humöret när det gällde andra bilister i trafiken.
Men jag kom hem med livet i behåll.
Drog mig bort till vännerna där vi satt på balkongen och chillade och kvällen fick avsluta på hamnen på grillplatsen med ett gäng människor och marshmallows.


Idag blev jag väckt (återigen) av en instormandes Jesper. Hur kan han vara så pigg?? Han hade köpt frallor från fiket så han väckte resten av ungdomarna i huset (Camilla med vänner) och så åt vi alla en gemensam frukost :)
Sen så mer eller mindre tvingade jag med Jesper till gymet efteråt.
Joel haka på och även Basse.
Bassemusen gick på löpbandet i 52 (!) minuter. Tro mig, det är inte illa av han!
Jag fick agera både Basse och Jespers personliga tränare idag.
Bra början till min framtida yrkeskarriär!

Tomas plockade upp oss efteråt så drog vi till Holmhällar och käkade. Gick neråt mot raukarna och satte oss ner vid strandbodarna och solade.

Vad kvällen har att erbjduda vet jag inte, jag är öppen för alla förslag!
Nu ska jag bege mig bort till S

återfinns på mobilen!

Kommentarer
Postat av: Emma Nordling

Hemlängtan är bara förnamnet Jossan!!

Men nu är det bara nån fjuttig liten

dag kvar, sen så är jag hemma vid er -

mina favorit pumor!!! :)

2011-05-29 @ 17:03:29
URL: http://emlaforfan.blogg.se/
Postat av: josefin

iiiiihhhh!! och då ska du bannemej stanna vid oss andra pumor heeeeela sommaren!! :) :) du saknades i baren igår!

2011-05-29 @ 17:47:24
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0