Efterlyses: blombudsavsändare



Fick denna förtjusande stora och helt underbara blombukett idag med ett blombud när jag var på jobbet.
Snacka om att jag blev helt paff!!
Jag blev verkligen huuuur glad som helst!! Sjukt fin och luktar helt underbart gott!
Avsändaren lämnade även efter sig en liten lapp:

Bara för att.. ;) Puss /?

Ehhhhh... inte mycket till ledtrådar om man säger så..
Men du man/kvinna/djur/alien eller vad du nu kan tänkas vara för någon..
Tusen tack, detta gjorde verkligen min dag och jag blev superglad!
MEN... om jag skall kunna tacka dig så kräver jag din identitet, så var snäll att avslöja dig :)
Hör av dig på något sätt så jag kan visa min tacksamhet.


tack

Kommentarer
Postat av: .

Skoj att du blev glad för blommorna. Det gjorde min dag;)

2011-05-27 @ 17:20:27
Postat av: Josefin

jag blev riktigt riktigt glad! :) Är det du som kommenterat här som har skickat blommorna till mig eller? vem du nu kan vara förstås..?? :)

2011-05-27 @ 17:25:35
URL: http://jossanojenny.blogg.se/
Postat av: .

nepp,första gången jag skriver här. Kommer fram o hälsar när vi träffas;)

2011-05-27 @ 17:41:12
Postat av: josefin

jaså det säger du, trevligt då :) så jag känner dig väl eller? gaah jag blir alltid så nyfiken på allt.. säg bara vem du är så har vi det överstökat!

2011-05-27 @ 17:46:36
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0