Allting har en mening.


Raderade precis ett inlägg jag suttit och skrivit på i några dagar.
Ett inlägg om mina tankar och funderingar och allmäna filosofiska tankar som hela tiden snurrar i huvudet.
Ibland kan det vara jävligt skönt att bara få skriva av sig lite..
Inte alltid menat att någon skall se eller höra det, men på något sätt måste man ändå få ur sig det.


Totalt ointressant att veta, men nu vet ni det ändå.

...

I helgen blir det Burgsvik och sen får vi se vad det kan tänkas erbjuda.
I morgon skall i alla fall Tomas firas och vad jag hört så skall smörgåstårtan på Näs vara extra god, så mina förhoppningar är skyhöga nu!

Nu är det dags att knyta på sig löparskorna och bege sig till p18.
Milen står på schemat har jag hört.

p.s är det någon snäll själ där ute som vill följa med och besikta min bil i morgon 15.50??
snääälla, dom kan bitas där har jag hört!
en puss till den som ställer upp, tack tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0