UNDERBART!


Min söta trollunge!

Såååå underbart jävla skönt att ni fattar inte!!!
jag pratar givetvis om att vi vann idag i ett fullsmockat Söervärn mot Mora med 7-3!!
Fredagens stora förlust var som bortblåst och nu var det ett annat Endre som stod på banan.
Helt avgörande match nu på fredag i Mora vilka som ska vidare till semifinal.. v i s k a v i n n a !


...

Vilade upp mig hemma i Burgsvik igår. Med strålande sol tog jag en promenad med pappa och syster till småkusinerna och hälsade på dom små vildtrollen. Sen gick jag vidare till Basse där resterande Burgsvik var och njöt av vårsolen.
Lagade god mat hemma med bara pappa och Camilla och satt framför brasan och åt och snackade om gamla barndomsminnen.
En oerhörd mysig och skön dag som avslutades hemma hos Jx3 (Jeppa, Johannes och Joel) där dom spelade fifa och sen satt vi i soffan och drog gamla vitsar.
Jag briljerar!!

- Min katt spelar schack.
- Det måste vara en intelligent katt.
- Nej, inte särskilt. Jag vinner alltid.

Två myggor åker på en moped. Plötsligt stannar de. Den som sitter bakom frågar den som kör:
- Varför stannar du?
- Jag fick en fluga i ögat.

-Pappa, kan du knyta mina skor?
- Kan inte mamma göra det?
- Nej, du har mycket bättre knytnävar.


Alltså där snackar vi humor!
Jag skrattar ens innan jag hinner berätta dom.
jag är väl förjävla rolig helt enkelt!

GODNATT.


Kommentarer
Postat av: emelie

skönt å se att din humor inte har förändrats på... hm... 7år... :P

2011-03-21 @ 19:48:38
Postat av: Josefin

hahaha Emelie då! både jag och min humor är sig lik, det vet du! och jag vet att du gillar båda delarna ;) hihi

2011-03-21 @ 21:20:09
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0