statsminister Hansson

I fredags var jag hemma hos Joel och Jessica och käkade mat och småsnacka intill sena timmen och såg filmen Hot shot (sjuuukt bra film) och då vi alla verkade vara fast i Big Brother, blev det givetvis det också.
flera såna kvällar åt folket!

I lördags åkte vi upp till huvudstaden en dag tidigare och shoppade för hela månadslönen. typ nästan.
Det var vi alla värda!

I söndags var det matchdag. Vinst med 3-1 mot Huddinge och slutspelsplatsen säkrad.
SÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla gött!!

Idag har det inte hänt ett jävla skit.
Bara jobbat och tränat.


När jag tittar på det jag skrivit kan jag bara inse att det det behövs fler helgdagar.
Helt klart.
Alltid händer det något roligt på helgerna medans veckodagarna bara går förbi som luft och ingenting roligt åstakommit.
Så därför tänkte jag ta över statsministerposten och införa 3 arbetsdagar i veckan.
Men givevis med full lön för en hel vecka.
Jag tror jag kommer få fett med röster från svenska folket.
Hand upp på den!



annars är det risk att man blir utarbetad.... som dessa två kvinnor...


Kommentarer
Postat av: Jessijames

Du är välkommen på sånna kvällar anytajjm, josefejn!

2011-03-02 @ 16:09:35
Postat av: josefejn

åhhh du är väl för underbar!

2011-03-02 @ 16:32:00
URL: http://jossanojenny.blogg.se/
Postat av: wingi

haha :)! jag saknar DIIIIG!

2011-03-03 @ 23:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0