just go with the flow


@Sweprod

gaaah hur i hvete fick jag stora feta tjocka bokstäver?!



Sådär ja!
Didrik har nu återskapat den beryktade och ökända slutsspelsbloggen igen.
Bara att kika in mina vänner!
Letterna passade även på att blogga lite från jobbet tidigare idag..
http://www.slutspelmedendreif.blogspot.com/ 


....

Har för tillfället fått låna en bil som står parkerad vid huset utanför. Visserligen bara tills i morgon då den ska återlämnas igen, men ack vad jag hinner göra mycket med den!
Lämnar cykeln hemma imorgon bitti, det kan den ge sig fan på.
KÖRA BIL TILL JOBBET!!
så jävla soft.
En runda till Maxi efter och storhandla. Inte ofta man kommer utanför Södervärnsområdet.
Tänkte hälsa på Malin på Intersport borta vid Bingers kvarn också, men kvinnan var tydligen ledig denna fredag (vem vill vara det?!) så hoppar det till en annan dag.
Så det blir nog min stadsrunda och sen vidare H E M till Burgsvik där bilen skall stanna.

Ska bli underbart skönt att komma hem en sväng, var alldeles för länge sen sist.
MIN SÄNG!

Sen är det fokus på match både lördag 17.00 och söndag 13.00.
Dalkullor står på menyn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0