gulligull



Denna förtjusande ros fick jag av Bosse på jobbet då det är Kvinnodagen idag och sånt skall ju faktiskt uppskattas.
Killarna tittade väldigt avundsjukt på rosen, men så vitt jag vet så finns det ingen mansdag.
Synd om er!


Cykelsatan har blivit punka på igen kan jag också meddela.
Fick traska den låååånga vägen hem med cykeln vid min sida.
gaaaaaah. Orka gå till jobbet, måste ju vandra mitt i natten om jag skall komma fram i tid. typ.
Skall någon förbi Sweprod (Linds funkar också) i morgon bitti klockan 7, ring mig.

Gåtor och historier har flödat idag på jobbet.
Ungefär den här nivån var det idag:

Vad säger salladssåsen när man öppnar kylskåpsdörren?
- Close the door please... I'm dressing

Illa nog var det bara jag som skratta också. men skitrolig ju!!


Dags för innebandyträning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0