favorit i repris?

Jahopp, det blev Kais/Mora i kvartsfinal i år igen.
Dom slutade 2:a i serien och valde med andra ord oss.
Vi alla vet hur det slöt förra året.....
Dom verkar tro att dom ska kunna slå oss i år och på sätt få sin revansch genom att denna gång kicka ut oss ur bubblan.
skratta bäst som skrattar sist ...



Igår var jag hemma en snabbis med han ändå med en mysig frukost med småkusinerna, nästan vinna över Jesper och Basse i NHL (3:e gången jag spelade och jag gjorde 2 mål.) det funkar att inte veta vilka knappar man trycker på, tillslut går dom in.
Men oj vad kul det var i alla fall!
Åka upp till Hemse och se Hansa spela match och sen var det tackohejlandet och in till stan igen.



Gårdagskvällen blev en bra sådan. Åkte till Jennie efter matchen och där stod jacuzzi på schemat.
Oh my good var det var skönt. Kanske därför jag fastnade där i 3 timmar.
hej russin
Trevligt sällskap gjorde kvällen om än bättre!



så här såg det ut tidigare under dagen.. taget från Jennies fb.. ser heeelt okej ut!



pusshej


Kommentarer
Postat av: jp

va va helt okej

2011-03-14 @ 17:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0