fattar. inte.

Åkte vi ur slutspelet i förrgår eller har jag bara haft en hemsk mardröm?
Jag fattar inte tror jag.
Jag vill inte fatta.
Jag vill inte
Jag vill inte
Jag vill inte fatta.


Citerar en vän som jag fick ett sms av igår: "Men nu har du ju äntligen tid att umgås med folk som älskar dig"

Jag gillar alla mina vänners omtanke och uppskattar dom. Det gör jag verkligen.
Men just nu känns bara allt piss och kommer förmodligen göra det i någon vecka till.


Jag gick hem från båten igår natt med all min feta packning på ryggen och innebandyklubban i handen för att jag ändå har all tid i världen nu framför mig. Jag kunde fått skjuts, men jag sket i det.


Nu ska jag ut och springa, för vad fan ska jag annars göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0