BURGSVIK.

Home alone.
KUL!
Här kommer man hem för ovanligehternas skull nu för tiden, och man blir bemött av ett endast mörkt och tomt hus.
Pappa i stockholm, storebror likaså, en lillasyster som backpackar i Asien (men som kommer hem på söndag!!) och en mamma som jobbar.
Kvar blir mellanbarnet Josefin med husets två katter.

Kikade förbi mammas jobb aka mitt sommarjobb. Rätt skönt att bara hänga där och snacka lite med folket.
Ingen vidare fart på byn denna fredag.
Några satt i baren, på spåret visades på tv:n och det kom samtal varje kvart då folk var lite pizzasugna.
Det är lågsäsong på landet.


Ziggy har saknat mig, det märker jag det.
Man blir inte ensam lämnad här inte. Inte ens vid datan..


Zimba däremot bryr sig inte ett skvätt om att jag kom hem.
Han chillar bara på som världens softaste katt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0