BUBBLAN.

iiihh snart snart snart så går vi mot kvartsfinal nr 1 mot Kais/Mora.
Det skall bli förjävligt roligt att äntligen kliva in i bubblan igen.
Vi trivs bra där!
Åker upp redan imorgon efter jobbet. Och matchen är på fredagkväll 19.30.
Återkommer till ön på lördag förmiddag. Med flyg. Så jädrans soft!
men nog pratat om innebandy, annars lär jag väl tappa hälften av alla läsare.
Och kan också meddela att jag hade besöksrekord på bloggen i förrgår, vad händer?!

...



Spotifylistan rullar på i bakgrunden och Whitney Houstons vackra stämma till I will always love you" spelas just nu. Går inte att undgå utan att tänka på denna kväll i somras som var så sjukt härlig!
Har jag någon musikmanager så vill jag tipsa om killen till vänster om mig på bilden (för guds skull inte han i brillor!)
bra röst och en enorm inlevelse. Skall se om jag kan återkomma med ett klipp från kvällen så ska ni få höra.
Annars är de båda två en välsvetsad grupp som klarar av alla sorters utmaningar. Och med Bullen som sidekick kan det nog bli något stort!
Backstreet girls, visst var det så vi hette va?

återfinns på mobilen i helgen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

aAaaaAaaHHH, ÄLSKA slutspel! och jossan, självklart ska vi ses i sommar :D

2011-03-10 @ 10:32:55
Postat av: Fia

ENORM inlevelse var rätt ord, amazing! Det vill vi se en repris av....

2011-03-10 @ 13:46:29
Postat av: Killen till vänster

Hahahah jossan nu jävlar börjar de likna nått, och förresten om de nånsin ska bli nån comeback så får du nog lov att låta bli att lägga upp video-bevis för dom är copyright-skyddade!;) Och jo ja läser din blogg igen:)

2011-03-10 @ 18:06:28
Postat av: Anonym

nästa gång får jag väl ta o lyssna

2011-03-14 @ 17:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0