a moment like this

Denna dag har faktiskt gått väldigt fort och det kändes knappt som man var på jobbet innan det var dags att gå hem igen.
Mycket ovanligt för att vara en måndag.
Promenerade i vårsolen hem från jobbet då jag fick skjuts i morse. Galet underbart väder om man jämför med snön som kom under natten.
Drog mig direkt till gymet med Joss och körde ur våra kroppar rejält.
Vi är så jävla bra! Och imorgon har vi bokat in ett Zumbapass på Form.. Kan bli mycket spännande att skaka lite rumpa.


Väl här hemma tog jag en lååång varm dusch med inpackning i håret och hela baletten, och ansiktsmask därefter.
Känner mig så fräsch nu!


fegis.....


Kommentarer
Postat av: fegisen

de e på gång..försöker ta mig mod bara ;)

2011-03-29 @ 01:15:07
Postat av: Josefin

inget att ta mod för. just do it! :)

2011-03-29 @ 18:08:38
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0