25 mars

Ett bra datum, det känslan har jag i kroppen.
Om jag inte minns fel så är det idag den exaktad dagen för 1 år sedan det var den femte avgörande matchen i kvartsifinalserien mot Mora på hemmaplan.
Nu står vi alltså här igen. Fast inte i Södervärnshallen utan i Unihoc Arena. Man kan spekulera en hel del hur det ska sluta, men det får vi tålmodigt vänta med till ungefär halv 10 ikväll då vi vet.
kan bara inte tiden gå snaaaabbt! NU nu nu!
Checka in Svenskaspel.se ikväll, förresten matchen webbsänds!


...

Läget i laget: Några kollar in Faluns köpcenter (inte mycket att hänga i julgranen) några chillar på hotellrummet, jag och Sara har sett gårdagens avsnitt av BB på datan.
Inga konstigheter.



JAG VÄNTAR PÅ ETT MAIL.



hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0