vet ni vad?

...JAG HAR SEMESTER!!!!!!!!!!!!!
I 4 veckor framåt är jag fri som en fågel och tänker leva livet!
satan vad gött det ska bli!
Vill hitta på maaassor av roliga saker!
Jag vill åka och steka på Tofta strand, jag vill åka på roadtripar runt hela ön, jag vill bada och sola, jag vill grilla och mysa på kvällarna, jag vill umgås med mina fina vänner, jag vill gå ut på kvällarna, jag vill kunna sitta på en uteserverving och titta på solnedgången och prata till sena timmen, jag vill göra allt sånt där jag vill göra!

överglad tjej?



fick denna bild på mms när jag dragit tidigare från jobbet för att se studenten häromveckan.
Min ena jobbartoffel var så att säga lite inlindad i diverse handskar och annat.
Är det inte en inlandad toffel är det skruvar på stolsitsen, urdragna sladdar, döda upphittade flugor (!) i min tröja, gömda grejer, silikon i handskar, avklippta handskar m.m

Nu senast hade jag lagt min ipod på mitt bord, och när jag kom tillbaka från fikarasten var det en död gråsugga på den och hörlurarna instoppade i en dammsugarmunstycke.
schyssta arbetskamrater jag har va?!

 

toffelparad..

Men tänker i detta NU släppa allt vad jobb handlar om och bara njuta av min allra första semester! :)


Kommentarer
Postat av: Capaldo

Glömde du inte en sak? TRÄNA.Te,R,Ähh,N,Ahh: TRÄNA

2011-07-02 @ 21:37:10
Postat av: josefin

capaldo who?



duu jag ska träna så in i jävulens massor att jag typ bara glömde skriva det i alla hast, men nu vet du!

2011-07-03 @ 14:14:10
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0