S t å n g a S p e l e n

Saker på G..

Stångaspelen står o knackar på dörren!
Tog min spelaroskuld där för två år sen i laget Ardre 2.
I år är jag med i Näs, grymt gäng!
Befinner mig i samma sist som senast, kan inte reglerna.
Får göra som senast, sparka när bollen kommer flygandes ..


Innan dess är det onsdag och reunionträff idag med Hansa/Hoburg tjejerna från division 1 tiden..
skall bli ruggigt kul att träffa dom igen och återsamlas på innebandyplanen!
Diverse lekar, pratar gamla minnen, visning av kort och utklipp och grill..
Kan inte annat än att längta! :)


Har också efter tjat nu lyckats med att lägga upp ett album på fejsan.
Alla verkade vara glada.
Har även noterat att 6 av mina vänner även bytt profilbilder till någon av dessa foton
och jag som är superkass på att ta kort.. good work!

Annars kan ni se mig i Stånga resterande vecka.



adjöö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0