ugglar runt



Detta mina damer och herrar is the new thing!
Och som vi ugglade runt i lördagsnatt.. oj oj oj.. återkommer med bilder!

.....

3:e semesterveckan startad.
Funderar fortfarande ut vad jag egentligen sysslar på min lediga tid.
Igår var jag i alla fall en sväng på Visby Bech Club och på kvällen var vi ett gäng på två bilar som var ute vid Barnhemmet i Kyllaj och skulle titta om det var så läskigt som alla säger.
Kul att dom säger att vi skulle på en liten roadtrip bara, för jag höll ju inte alls på att kissa på mig när dom sa att det var dit vi skulle..

Skulle kunna säga att SATAN I GATAN vad rädd jag var.. Sprang runt där och rullade runt i gräset och i skogen och det kändes precis som vi var med i en riktig skräckfilm.
Pulsen har ännu inte sjunkit till sin normala puls så här morgonen efter..
Men jag hade riktigt skoj!

Nu lutar det åt Tofta!



Visby beach club

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0