slut på det roliga.

SÖNDAGSÅNGEST!!
den största jag typ haft i mitt liv.
Nu är det det slut på det där roliga livet jag levt i 4 veckors tid.
Slut på sena nätter, sovmorgon och uteliv.
slut på allt spontant.

slut.


Men å andra sidan är det nu början (tisdag) med INNEBANDY igen!!!
Helt galet sjukt vad jag har längtat!
snart slut på intervaller, spyträningar och milar.
well, coopertest imorgon

nästan slut i alla fall.

...

har inte hunnit lagt in bilderna från helgen på datan så får ta denna som är den enda jag har och som redan ligger ute på fejsan.
men och andra sidan är det min blogg så jag gör vad jag vill.
soft

fler temafester åt folket!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0