livet är en fest

Söndag.
En dag man vanligtvis har fet jävla ångest över.
dagen innan måndagen.
Men har man s e m e s t e r så är denna dag precis som vilken dag som helst nu.
Dock vaknade man upp framåt eftermiddagen med en lätt huvudvärk.. den ångesten försvann då inte märkte jag.


Var på Hamnplans invigning igår.
God mat, gratis drinkar, mycket folk.. jag trivdes!


Har inga som helst planer på morgondagens första semesterdag.
Får se vad jag lyckas åstakomma med.
Jag vet dock att jag ska dricka en jävla massa vatten och ladda för kvällens coopertest.
TJOHO




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fan snygg även om du har gömda ögon eller bakis..

2011-07-04 @ 10:49:53
Postat av: josefin

anonyma kommentarer.... men tacktack i alla fall!

2011-07-04 @ 14:53:33
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0