hepp hepp!

NU gäller det att utnjyttja dagarna och kvällarna till max på mina sista semesterdagar, ingen tid får gå till spillo!
Jobbade faktiskt 8 timmar igår, räätt tomt på folk på jobbet om man säger så.
Jobbade av den anledningen att då får jag vara ledig nästa fredag och med andra ord kunna spela Kubb-vm.
En av sommarens absoluta höjdpunkter, men desvärre oftast en av dem sista med.

...

Igår var vi annars och missade precis en solnedgång på Snäck, men å andra sidan tittade stjärnorna fram, så det var fint att titta på dem med.
Kvällen innan var vi ett gäng och spelade sällskapsspel hemma hos Linnea.

Idag har har jag varit hemma hos Joss i Västerhejde och myst i solen som för en gång skull tittat fram.
Ikväll blir det Burgsvik och spelning på Folkeryds!
Blir hemma i några dagar, där bland annat Isaks 18års fest skall gå av stapeln.
Tema: 50 & 60-tal.
hmmm outfit på det..?


hejhej vad detaljerat jag skriver.
stressad som fan, urtråkigt blogg.
hepphepp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0