GuteK.

Skulle mer än gärna kunnat ställa upp på kloningsförsök ikväll.
Vill vara i Burgsvik på spelningen och allt folk därute, men samtidigt så har jag nu bestämt mig för Visby och Gutekällaren & Petter. Helena fyller år och skall därmed firas!
Längesedan vi i laget gjorde något tillsammans, så skall bli superkul!
Men som sagt, kloning hade varit det bästa.
Eller typ att det inte skulle vara så jävla långt mellan Burgsvik och Visby.. gaaaah.

Igår var jag på Tofta Strand, jobbade på Tornespelen och sprang runt i fjantiga medeltidskläder och avslöt kvällen med en riktigt rå och blodig film.

Idag har jag varit i Sandviken och gjort ett försök att sola lite bland molnen.
Vi gav upp rätt snabbt så att säga.

syns ute ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0