3 weeks to go ..

Första semesterveckan avklarad och den har inte annat än gått sjukt fort!
Försöker tänka tillbaka på vad jag åstakommit under den vecka..

I måndags tog jag en rejäl sovmorgon i alla fall. Det hade jag förutbestämt sedan 2 veckor tillbaka.
Gick ut på gräsplätten bredvid lägenheten och solade en stund.
Kvällen var det dags för coopertest på p18.
Senare efter det var jag och Joss nere på hamnen en sväng som avslöts med Krönet och kikade införbi Wallers.

Tisdagen var det träning på kvällen som vanligt, sen var jag, Joss och Louise med ett gäng Maximänniskor + löst folk på Bageriet och sedan avslutades kvällen på Rosengården.
myyys!

I Onsdags vaknade jag upp hemma hos Joss, bestämda planer om Tofta och stranden sprack, så vi tidiglade våra träningsplaner och stack till p18 och sprang skiten ur oss.
Dåligt väder hela dagen och sen var det hemgång till Burgsvik.
Återträff med Hansa/Hoburg tjejerna under våran glanstid under division 1 tiden.
Grill, lekar, återtittar på bilder och utklipp genom åren.. underbar kväll!
Man kan inte annat än att sakna dessa undebara tjejer!
Avslöts med spelning på Folkeryds !

Torsdag och dags för STÅNGASPELEN!! Jag spelade för Näs och vi vann 2 av 3. VI vi var nöjda!
riktigt riktigt kul!
Sen kan man säga att jag har mer eller mindre hängt där tills i går eftermiddag.
Längtar redan till nästa år!
Lyckades även skrapa med mig en guldmedalj därifrån, då vi var några ifrån Endre som slog Dalhem med 3-0 i femkamp.. sweeet

Riktigt sliten söndag var det, och kvällen bestod av en liten sväng med bilen till Näs och vandring ut till en ö som nu inte råkade vara en ö längre.
Men det var som ett litet spännande Robinsonäventyr att vandra genom vatten och snår..

Och för att inte glömma så har jag varit på kusin Elins studenfest, åkt in till Akuten med Simon och Tomas, sett på när folket åkt vattenskidor och en hel del.. 


Nu skall jag iväg på begravning.

 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0