tick tick



Har nu tagit helg.
tack gud för det.


Ligger i min säng med ungefär halva min garderob på mig och ändå fryser jag.
Mössa, långkalsonger o hela kittet.
Halsont därtill.
tyck synd om mig, det är precis det jag vill.


Så blir väl förmodligen Idolfinalen själv hemma i soffan och tidig sänggång.
För ungefär exakt ett år sedan var jag inte hemma och såg inte idolfinalen själv.
Tiden går fort som dom brukar säga ..

.....

Imorgon blir det en runda på stan, se Ibk:s match och sen kalasar vi till det lite!

tycker ALLA ska gå in på denna sida och skriva under med sitt namn.
Det tar för er en minut, men kan betyda en hel framtid för oss.
så snälla, gör det!!
Rädda Öja skola!
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?ojaskola




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0