LÖRDAG

En lördag hemma.
Har sett lite Gossip med en Ziggy sovandes på magen.
Har varit på gymet och kört lite backträning utomhus.
Har flätat mammas hår inför jobbet

typ de.

Låg ett paket på sängen när jag kom hem igår. Hade fått en T-shirt av Sunrise Gym.
Väldigt snällt! Att jag dessutom frå träna gratis där när och hur mycket jag vill är jag oerhört tacksam över.
TACK!
Ägaren sa att jag skulle få en rosa T-shirt i helgen.. nice!

såg att det droppat in lite kommentarerar, bra där!
till anonym: hur tror du min hemliga vardag ser ut då?
jag bara äter, sover, jobbar och spelar innebandy.
eeeelller..?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vene hur den ser ut. Pojk/flickvän? Intriger? Krogragg? ;-)

2011-12-03 @ 17:41:58
Postat av: Josefin

Flickvän sedan 5 år tillbaka. Intriger är jag indragen i 24/7 och krogragg hittas varje gång jag är ute.

Och vem är du?

2011-12-03 @ 19:34:29
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0