Knas

Vill först och främst säga att Sara.. du är så jävla bra du med!
du anar inte!
puss! ♥


Tror jag nu har tredubbelt med läsare vad jag haft förut efter det inlägget
bra?

kanske folk kan skriva lite anonyma kommenterar igen som jag älskar..?


..

I timme till träning. Försöker klura ut vart jag lagt mina skor hän.
"hän" som man tydligen inte kan säga för då fattar man inte vad jag menar.
äsch

Ska hem till Burgsvik ihelgen! Jag fullkomligt hatar äckliga bussar.
tycker någon kan komma och hämta mig
ja det tycker jag

Knasig dag på jobbet. Knasigt och osammanhängande inlägg.


På träningen ska jag äntligen få låna boxen, så ikväll blir det Gossiiiip!

xoxo



p.s jag saknar denna tjej!




Kommentarer
Postat av: Emma Nordling

Buss??!! Köp en go Jossan-bil!!!! Jo jo jo!

2011-12-01 @ 17:20:04
URL: http://emmanordling.wordpress.com
Postat av: josefin

ingen kan ersätta min vita pärla.. vill bara ha han han han!!

2011-12-01 @ 21:40:41
URL: http://jossanojenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anonyma kommentarer ska du allt få..ifall du skriver lite mer utförligt om din hemliga vardag! =)

2011-12-03 @ 00:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0