Juldagen



Oj vilken bra och fin julafton jag hade igår!
I år vart vi i alla fall inte insnöade och kunde ta oss utanför dörren.

I sedvanlig ordning i Hansson släkten ska det faras åt alla möjliga håll på Storsudret innan man får åka hem och öppna klappar.
Men det där med traditioner är ju för himla mysigt.
Dagens höjdpunkt är på Austre hemma hos gammelmommo och resten av tjocka släkten där vi äter gottigott och ser Kalle Anka.

men vem fan bryr sig om mina jultraditioner egentligen.

Jag fick i alla fall pengar, smink, fina underkläder, hårprodukter, prydnadssaker, biobiljett, påslakan och lite annat smått o gott.
NÖJD TJEJ!

Det enda som fick mig att vara lite ledsen igår var att Joakim var fast i Sockholm för han var tvungen och jobba
:(

IDAG är det Juldagen. Den ska först firas med att lite släktingar o kusiner som kommer hit och äter julmat, sedan blir det på något sätt in till stora staden och i år en utgång på Strand.
Kan bli mycket bra!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0