5 December

Kapar bloggen här och nu! Jag hade en tanke om att jag skulle önska Josefin grattis på sin födelsedag på mitt alldeles egna sätt, men när jag började tänka efter så är det inte möjligt. Jag bor här och hon bor där, jag träffar henne aldrig men det betyder inte att hon är bortglömd. För att glömma en person som Josefin tror jag är fysiskt omöjligt, även fast jag börjat bli smått senil på äldre dar! Och även fast jag blivit lite halvt dement, hörseln är sämre än vanligt och kroppen värker mer än förr så vet jag att jag ändå är en 90-talist! Inte en 80-talist som Josefin oftast påpekat med stolthet att hon är! Nu är hon 22 år fyllda och jag bävar inför min egen födelsedag. Nog pratat om mig själv, det är Josefins dag idag och jag hoppas att den här måndagen blev lite bättre än den förra, jag hoppas att hon fick många grattiskramar och självklart gott fika!

Hade jag varit på Gotland Josefin, då hade jag bakat falsk toscakaka till dig, jag hade bjudit på middag (hemlagad) och du hade fått en engångskamera av mig! Engångskameran hade kommit väl till pass för någon framtida fest! För både du och jag vet att spänningen är betydligt högre då man måste framkalla bilderna och vänta några dagar istället för att använda en digitalkamera och se resultaten direkt.


Jag önskar dig ett stort grattis på din dag! Ha det bäst! Kramar från Anna

       
Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0