22 bast.



22 år
fan vad jag känner mig gammal.


Hade i alla fall en underbar födelsedag! slapp vakna upp ensam, men dock utan några familjemedlemmar som sjöng.
Åkte hem till Burgsvik efter jobbet och firade den med släkt och lite vänner.
Nu är Zlatans bok min!
Måste jobba i intervaller nu.. lite Zlatan.. lite gossip.. zlatan, gossip..

...

Måste också börja lyssna på min kropp. Bestämde tidigt imorse att idag ska jag inte träna. Hostat som en dåre hela dagen, men inte fan gjorde jag som jag tänkte.
Jag tränade och nu känner jag mig som världens svagaste människa.
Orka vara sjuk en vecka till.

Skymtar över datan och ser Issas paket som jag fick i förrgår. Som låg på bordet när jag kom hem då någon glömt och låsa dörren.
Brevet skall upp på kylskåpet och presenten skall användas snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0