trött tjej

Tillbaka i storstan.

Personalfesten igår var som vanligt en rolig tillställning!
Vi började med samling på jobbet (kommer nog alltid säga jobbet trots att jag slutat för ett år sen)
Började där, åkte traktor o vagn i sedvanlig ordning runt i Burgsvik och sjöng och betedde oss som lite lugnare studenter som slutat skolan.

Vidare till Runes trädgård för lekar och samkväm.
Sedan vidare mot campingen och deras avslutningskväll med thaibuffé (Louise, Joss o Anna: jag tyckte inte det var starkt...!)
sen så hade resterande butikerna och resturanger på Storsudret personalfest så det var livat och skoj och massor med folk och Krogkvartetten som spelade musik natten lång.
Kvällen avslöts hemma hos Rune och badbalja och det var en slut artist som kom hem vid halv 5 imorse.

Nu ska jag ta ett glas oboy, mysa ner mig i mitt täcke och se Vänner!

godkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0