Next: Kubb-vm!



lördags .

ÄNTLIIIIIIGEN har innebandyträningarna dragit igång på allvar!
Fasen vad man kan älska en sport alltså.
Men också andra dagar fullkomligt hata den
men nu är det bara lycka lycka lycka!

.

Stressigt som fan är det just nu.
Måste vara utflyttad imorgon kväll från lägenheten, dock endast en i en vecka.
Sen flyttar vi tillbaka hit i en vecka, sen efter den veckan ska jag flytta tillbaka till mitt gamla ställe där jag ska bo i höst och vinter.
Lauma har med/motvilligt fått sig en inneboende i en vecka :)
pack och flytt och strul, men sånt får man ta.

Just nu vill jag bara att det ska bli fredag så jag och mitt Näskaffi ska spela Kubb-vm!
Har spanat in spelschemat och ser att vi möter Ragnars töisar i år igen.....
vi alla minns nog förra året.

Lördag blir det galaj för Gustav som fyller 30!

Verkar kunna bli en mycket bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0