FOLKERYDS ♥

Var ett jävligt svårt beslut att efter 6 års jobbande bestämma sig för att säga nej till en sommar på Folkeryds.
Men med tanken på innebandyn och mitt andra jobb, så var jag så illa tvungen.
Alla som jobbar och har jobbat där vet vad jag pratar om.

Det är kärlek över det stället som ingen annan har.
Folkerydsfamiljen är som en andra familj för mig, dom är helt underbara!


Så mycket minnen och händelser som skett under alla åren är oändliga.
Nu skall företaget läggas ner i årskiftet och det är stor sorg i byn.
En av å r e t s absoluta bästa händelser är deras personalfester.

Så det var också med en sorg jag kände att jag inte fick uppleva det något mera..
MEN världens bästa Bettan har bjudit med oss, så jag är typ så häääääääääääär glad!
Och den är i morgon!

Nu ska jag ut på stan och möta upp lite gamla klasskamrater.

Adjö!



finfina arbetskamrater förra året på personalfesten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0