back to the start




Söderhemsgatan.
Äntligen tillbaka till mitt lilla gårdshus igen.
Har noterat att mina hyresvärdar har bytt ut den lilla miniminitv:n mot en plattv, deja!
Slipper man kisa för att se texten och gå fram till tv:n för att läsa resultatbörsen.

...

Kick off med laget är nu avslutat och det har övernattats på Kneippbyn, tävlat i grenar ute på en teambuildinganläggning, spelat två matcher mot Södertälje Rockets (målskillnad 27-1 fördel oss), ätit mat på Joda och diverse andra grejer.
Eftersom jag var boendelös i en natt fick jag äran att få sova hemma hos Ruthströms i Dalhem.
Och gjorde dessutom det att jag kunde hälsa på de andra folket i Dalhem och umgås o bada balja :)
En mycket bra helg med andra ord.

Nog om detta, nu ska jag återgå till uppackandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0