Ge mig



Frestar mig denna torsdagskväll med detta ögongodis,
MUMS!


Idag har jag jobbat över en timme, varit och sprungit på p18, varit och handlat och betalat en räkning.
Får anses som rätt ambitiöst och duktigt tycker jag.
I helgen kommer jag åka hem till Burgsvik. Skall premiärträna på Burgsviks nya gym "Sunrise gym." Har nämligen blivit sponsrad ett årskort där som en av två idrottare på Sudret. Den andra är min kusin, haha!
Vi är fan bra asså..
Men tackar & bockar för sponsringen! Jag är oerhört hedrad!


Sen har jag bestämt att vi ska till fotbollsplanen och köra suck på lördag.
Dom har inget annat val.



Kommentarer
Postat av: T

Hörde rykten om att du kallat de strumpa enligt johannes ;) Självklart ska vi de !

2011-04-08 @ 18:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0