Fredagsfilosoferar

Lite uppfräschning på bloggen.. var väl typ lite på tiden.
Den snygga designen står ingen mindre än min söta vän Evelina "pålägget" Lamu för!
tacktacktack!!
Jag tycker ni alla ska gå in på hennes blogg för den här tjejen är inte bara min gamla lagkamrat och vän utan är sjuukt bra på att fotografera och dessutom en grym innebandyspelare!

http://lamu.blogg.se/

....


Fredag kväll och det känns i kroppen att det har varit en hård arbetsvecka.
Mycket övertidstimmar...
Dock är hjärnan alltid aktiv och fundersam oavsett dag eller tid på dygnet.
Ni ska bara veta alla mina tankar & funderingar om saker och ting.

Dock är hälften av funderingarna något jag håller för mig själv och filosoferar vidare på.
Annars kan ni ju tro att jag är korkad, och det är jag ju inte.

  


Kommentarer
Postat av: pålägget...

haha sötnos!! smickrande bilder också ;)

2011-04-10 @ 14:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0