FREDAG

Underbart skönt med helg. Man kan säga att den kom lite i rätt tid.
Kan inte riktigt minnas när vi hade en hel ledig helg utan varken destination Gotland eller innebandy.
Men nu när säsongen är över lär ju dom lediga helgerna komma allt mer.
Skall spåna på om man kanske ska hitta på något lite extra roligt sådär.
Eller så väntar jag bara in till maj då jag och typ 25 pers drar till Turkiet!
Längtar galet mycket.

...

Hade en tanke idag att jag skulle till gymet för 4:e (!) gången denna vecka. Hade till och med träningsväskan packad och med till jobbet.. meeen det gick och sket sig.
Det är tanken som räknas!
Så istället blev det en lång och varm dusch och nu har jag sett innebandy på tv då IKSU vann återigen mot Pixbo.
Jag är fortfarande bitter att vi inte är kvar...


Jag är otroligt lättlurad men idag har jag ta mig fan inte gått på ett enda april skämt!
Men inte heller lyckats med mina skämt..
Jag saknar när jag jobbade på dagis då alla gick på mina skämt.
Förra året drog jag till med att det stod en elefant bakom kullen på skolgården.
Alla barn sprang dit.. hihi. Dessutom varje gång!

Imorgon: LAGFEST!



pratar med Anna i skype nu, fan vad jag saknar henne!!

Kommentarer
Postat av: jennie

tänk nu e det inte långt kvar tills vi åker jossan :D men vi e ju faktsikt 35 pers ;P

2011-04-03 @ 22:12:54
Postat av: jennie

om man längtar till våran efterlängtade resa :)kommer bli galet roligt! men vi e ju 35 pers jossan ;P

2011-04-03 @ 23:18:44
Postat av: Anonym

oj nu blev de två olika haha! men de var lika bra ;)

2011-04-03 @ 23:20:02
Postat av: josefin

ÅHHHHH det är helt galet snart ju! fan vad jag längtar jag!! :) OJ 35 pers, herrejösses! vi kommer äga halva Turkite ju!

2011-04-04 @ 12:29:08
URL: http://jossanojenny.blogg.se/
Postat av: jennie

jaa det e verkligen snart :) att vi kommer ;)

2011-04-05 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0