@B-vik

Ligger lite halvt död i min säng här hemma och ser ut genom fönstret att denna dag kommer bli minst lika fin och bra som gårdagen!


Igår var det en helt underbar dag. Jag har fan aldrig tråkigt här ute med folket. Det är först nu jag tänkt efter om jag verkligen gjorde ett rätt beslut om att bo i Visby i sommar.. Men JA, det kommer bli en grym sommar ändå, och på min semester kan jag tillbringa hur mycket som helst här ute!


Började gårdagen med att Jesper och Johannes kommer in och hoppar i min säng (bokstavligen) när jag ligger och sover. Klockan var halv 9, inte okej!!
Överskottsenergi eller fortfarande fulla efter äggsexan kvällen innan, jag vetifan..
Fick dock en fin liten blomma dom snattat från våran trädgård.
Åt lie gemensam frukost här hemma, sen hade jag kvällen innan bestämt mig att jag skulle gyma på nya gymet här, så vi+ Simon begav oss dit. Jag tränade och dom satt och såg på.
snälla killar.


Åkte ut på en liten roadtrip med Simons bil. Slängde ut Jesper och plockade in Joel istället. Jag blev tvångsnominerad att köra då ingen annan var kababel.
Solen strålande och vi bestämde oss för att vi skulle tända grillen när vi kom hem.
årets första grillning!
Riktigt gott och fotbollen plockades fram- sommartider!
Kvällen kom och folk började strömma in från höger och vänster, i från öster och norrut.
Drog bort till Folkeryds där det var spelning och riktigt bra drag!
Gick hem vid 1 snåret alldeles lagom glad och svettig.


Jisses, vilket långt inlägg.
Nu ska jag gå till Huset och hoppa i deras sängar
hämnd!

Ikväll blir det Visby och utgång!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Johannes Pettersson gillar detta

2011-04-26 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0