4:e april

Ny vecka med nya utmaningar.
Seg dag på jobbet. Kan vara sömnbristen från helgen som gjorde att jag tog mig fram som levande död. Eller för att jag insåg att det bara var veckans första dag.


Lördagskvällen ute i Vibble bjöd på mycket gott. Sällskapet av dess finaste sort gjorde kvällen lyckad!
får räcka så.


Alltså denna vårsol gör ju en bara såå himla lycklig! Att lite värme kan göra en så glad.....
TUMME UPP.


Gymat har jag även gjort idag.
Imorgon blir det Zumba och på onsdag tänker jag testa mig på p18 spåret igen.
Som jag saknat det..!!



Och i morgon drar denna fina tjej iväg på obestämd tid till Australien och testar sig runt.
Galet modigt att åka själv dessutom.
HA DET SÅ UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack kara du :)

2011-04-09 @ 13:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0