11 april - tråkigast?




Dom sa på radion imorse
att på 1900-talet så utsåg dom denna dag, 11 april, som den tråkigaste dagen på hela året..
Jahapp, bra start på dagen att höra detta!


Medtog inga skruvar hem från jobbet i bh:n denna gång. Märktes tydligen på jobbet att det var försvunnet och jag blev kallad kleptoman av lagkamraterna.
Jag lovar nu att jag skall extrakolla i bh:n varje dag innan jag går hem!


Haft en riktigt bra helg förövrigt. Började lördagsförmiddagen med en liten roadtrip ut till Hoburgsgubben med Tomas & Jeppa. Klättrade upp på ett av bergen och la oss ner där och tittade ut över utsikten och njöt av vårsolen. Som dock var i moln för tillfället.
Sen vidare mot fotbollsplanen och vi skulle köra lite "suck". Jesper sköt över bollen på gymnastikssalens tak efter 10 minuter.
KUL!
Letade febrilt efter en stege över hela byn. Hittade ingen så drog bort till Bertil Norrby och fixade en ny fotboll.
Spelade 10 minuter och sen sköt Tomas över den andra.
2 bollar på taket alltså.
Fick tillslut tag i en stege och grabbarna fixade ner den.
Fler av folket hade tagit sig till fotbollsplanen då, så vi körde match.
Jädrar vad jag saknar fotbollen!!!!


och så lite mera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0