xxx

Nyss hemkommen från underbara p18 spåret.
Dubbelmatch på helgen = rehab.
Jogga lite lätt i 6 km, och nu är kvällen fri och klockan har inte ens hunnit slå 18.
freedom.

Lite snabbt IB snack för dem som bryr sig.
Åkte på förlust i premiören mot Mora med 2-4.
sista två i öppen kasse då vi försökte komma i fatt.
Man är aldrig nöjs efter en förlust, men trots allt så var vi riktigt nöja med spelet och framförallt försvarsspelet.
ja ni fattar.

Match#2 blev det fin seger med 7-2 mot Falun.
3 poäng, bra så!
Nu är det äntligen igång så att säga!

Riktigt kul att träffa Sassa och Linus som kom och kollade matchen i Mora, och även Karin med lilla Tuva i Falun! :)

---

Många timmar i buss blir det, även en del på båten.
Brist på samtalsämne finns det i alla fall inte.
Jag, Joss och Didrik samtalade hela båtresan hem om killproblem och smink.
inget konstigt alls


kvällen fri och vad som händer vet man aldrig.
En sak jag vet är att jag ska duscha nu
punkt slut
hejdå



vill hattifnatti mysa igen!



Kommentarer
Postat av: A

Jag med!!

2010-09-27 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0