taco & hockey!

Imorgon är det fredag.
göttgöttgöttgöttgöttgöttgött!
Min halvtid jag har på jobbet har för tillfället ersätts till nästan mer än heltid och jag jublar högt!
fast tyst för mig själv om ni fattar.
Har fått nya uppgifter på jobbet och nu snackar vi inte skruvar, utan nu är jag kung på att göra Scania märken blandat med att jobba uppe på kontoret med de högra hönsen.
status som fan


Så i morgon river vi av veckans sista arbetsdag, vidare sedan hem och byta om litegrann och efter det mot Issa och hennes place.
Tjejer som Sara, Erika, Joss, Louise, Issa, Olivia och förhoppningsvis Milla och Malin kommer infinna sig och på schemat står tacolagning och sedan visby/roma :)
Låt oss kalla det fredagsmys!


Lördagen är det något som vi stavar H E M M A P R E M I Ä R !
17.00 i Södervärn, ni fattar va?

Sen på söndag är det morgonbåten och Rönnby borta.
bråttom som fan har vi efter matchen.
Finns risk för att övernatta på hotell i nynäs.
tjohej

inatt sov Joakim hemma hos mig.
Och på lördag kväll kommer hela familjen in och ser på matchen och efter det ska vi ut och äta.
MYS!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0