sweet sunday

Oj vad denna dag har utnyttjas till max.
eller i alla fall ovanligt mycket för att vara söndag.

Kom hem med nattbåten igår kväll.
match på fastlandet, vinst 4-3.
Somnade rätt snabbt och hade en fin fin sovmorgon.
Tänkte ta tag i det där med punkan på cykeln jag så fint upptäckte i fredags på jobbet när jag skulle cykla hem.
sökte på händig kille på mobilen, och sisådär en timme senare kom han hem till huset mitt och lagade den, efter en liten sväng med bilen till hemmet hans för diverse prylar att laga fordonet med.
TACK Henke!

Såg lite av IBK´s match på webben innan jag begav mig till Emelie och sedan drog vi oss mot Gutavallen för att se fg-visby aik.
Jävla skit säger jag bara. Aik vann med ynka 1-0.
så serien är inte uppgjord än nej.

väl här hemma skall jag slänga ihop något att käka sedan blir det krypa under täcket och sätta på en film.
mys med mig själv slår aldrig fel.



b u r g s v i k .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0