nyduschad

Tisdagar må vara ännu värre än måndagar.
fråga mig inte varför men så kan jag ibland tycka.
fast idag har det varit en riktigt bra dag på jobbet!
Längesedan jag skrattat så mycket på ett jobb.
ofta man längtar till att gå till jobbet?

--

Det kryllar av små OCH stora spindlar utanför min dörr på utsidan.
får fan tvinga hit någon och ta bort dom, för jag rör inte dom nej!
Hade en i taket häromdagen INNE! tog ett modigt försök med innebandyklubba, men utan att lyckas.
sen försvann den någonstans.
fy fan alltså!
INTE OK.

På fredag har jag tvingat med Jenny på hockey. vet att hon äääälskar det!
På lördag har Mika inflyttningsfest, skoj!

p.s J.P har börjat blogga igen.
vänta inte till nyår igen bara!

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0