monday morning

Det var välbehövliga sovtimmar detta det.
Det blir rätt några såna på en helg, oavsett aktiviteter.
Nu är jag någorlunda en människa igen i alla fall.

Lagfesten blev i alla fall sjukt rolig! Uppdrag hade gjorts till oss indelade lag och det var bland annat hitta en 60+ dam och sätta på en Endretröja och fotografera och sälja kondomer till högstbjudande. Jag och Sara tog snabbt på oss det sistnämda. Eller det första med faktiskt.
140,50 kr för tre kondomer. Vi var nöjda. Och speciellt med tanken att jag har kvar två av dessa i fickan.
Det gäller att ha sina knep .

Vidare mot Munken och rajraj.
Kom in gratis av en slump och sedan kring 4 snåret hittade jag 170 spänn på gatan.
lyckans dag!

 
 
 

förbereda sig innan jobbet
ciao!

Kommentarer
Postat av: sara

och jag HADE en i min ficka.. vet dock inte vart den tog vägen. Så ganska bra gjort av oss att få ihop så mycket pengar utan kondomerna!

2010-09-06 @ 13:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0