baby fix me

Pustar ut i soffan.
Det är fredag och har en ledig helg framför mig.
happyface!
Blev ingen hockey med Jenny då hon fick göra lite nytta denna fredagkväll med att jobba.
KUL!
Drar då istället hem till b-vik (att jag inte tänkte det innan?!) med pappa som ändå kommer med båten och åker hem till alla underbara och firar Johannes som fyller år idag!!
En snabbis där och sen åker jag in till visby i morgon igen då det är inflyttningsfest hos Mika!
Kan nog bli bra detta.


Idag har jag jobbat på dagis hela förmiddagen och sedan Sweprod på eftermiddagarna som vanligt.
6.45-16.30, men va fan fredagar har man ändå inget bättre för sig?!

Nu vill jag bara att klockan skall bli 8 så pappa kan komma med båten så jag kan få komma hem och pussa på min familj och de två kattjävlarna som jag älskar.

och sedan fira världens bästa JOHANNES!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev jätte glad att du kom världens bästa Josefin :D

2010-09-21 @ 20:47:17
Postat av: Josefin

:) :)

2010-09-21 @ 21:05:19
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0