3september.

Klockan är endast 23.12 denna fredagkväll, men dags att tacka för sig.
Imorgonbitti är det dags för fystester förstår ni.
Snart är alla dessa tester slut och det bugar vi för!
Denna säsong alltså .
Vi river av dom i ett nafs så vi blir av med dom och sedan i mitten av alla dessa tester kör vi årets lagfoto och personliga bild också.
Ah men sjukt snygg man lär vara då!
Svettig och röd i fejjan som man kommer få dras med hela säsongen.
hello sexy säger jag


Well, på kvällen är vi i alla fall värda något bra
bra=fest!
Inkilning med de nya kan inte annat än sluta i succé.
Utgång på det och lördagkvällen är top notch som en snygg jävel skulle ha sagt.
Åh måste se lite klipp av han innan jag möter sömnen.
Nu fick jag väldig mycket B.G abstinens känner jag!


Simon är en jävel på att skala potatis
Jennie var en söt hamster för två år sen
Basse kan bara se på fotboll och skära lök
Johannes tror att han är en jävel till kock för han blandande in en ingrediens i såsen

Min fredagkväll så att säga

GODNATT


Kommentarer
Postat av: vem tror du ?

Jossan ! Jag vet att jag är en jävel till kock !

2010-09-06 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0