19:51

Röstnings oskulden är då härmed klar.
åhhh vad skönt det var!
19:51 och jag var färdigröstad.
Det är alltid speciellt att göra det första gången.
Lite nyfiken, lite spänd, lite vilsen, lite osäker.
men jag är nöjd.


Gårdagskvällen var en bra kväll sådan som visserligen slöt lite otippat.
I en badbalja ute i Dalhem för att vara mer korrekt.
Hur jag hamnade där vet jag knappt själv.
Började i alla fall hos infyttningsfest hos Mikas place.
Mycket folk och varmt kan man lugnt säga att det var.
Men det var defenitivt en trevlig tillställning!
Vidare mot Munken och hookade upp med lite löst folk.


Traditionsvis mot McDonalds och yra omkring lite där, sedan där någongång bestämdes det att vi skulle ta en taxi till Dalhem och bada balja.
Hade inget annat för mig så jag haka på.
7 pers i taxin hoppa vi in och sedan vidare färd.
Baljan var varm och där satt vi och ugglade in till klockan 6 på morgonkvisten.
sen var sängen jävligt eftertraktad.



saknar min plutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0