Paradise hotel


Tyckte att det var dags för mig att återigen skriva någon rad här på Josefins blogg! Här kan jag öva på mitt skriftliga kunnande utan att någon blir upprörd, för om någon skulle bli upprörd så gör det ingenting, ingen kan slå mig då jag befinner mig några mil bort!


Har tänkt skriva det här inlägget ganska länge nu, då mitt främsta motiv är att lyfta fram Paradise hotel. Detta underliga men ack så underhållande program har premiär på måndag, jag kommer att titta och jag kommer att sakna Gotland, laget och definitivt tråden! Jag kommer sakna uppvärmningsrundan, tro det eller ej! För det var riktigt intressant att diskutera gårdagens avsnitt samtidigt som man sprang rundan med vana kliv.

Förra fredagen for jag till Maui, Hawaii, inspark med laget. Jag tillhörde familjen Bernadotte, Viktoria närmare bestämt. Viktorias hår hade bleknat en aning efter smekmånaden! Men Maui var inget för mig utan drog vidare till en liten by utanför Boden för fotbollsavslutning, en riktigt trevlig helg och jag blev inte ens jetlagged efter allt resande.

Annars har jag väl inte så mycket mer att skriva, här hemma är allt sig likt, en ganska passande låt är Eskefeurats låt, Det är hit man kommer när man kommer hem. På Halloween så lever i alla fall Boden, farmen har öppet, vi är spellediga så gissa om jag ska dit! Funderar även skarpt på om skolan är något för mig, har upptäckt en tydlig tendens att jag tappar koncentrationen och sen vips har jag dunkat skallen i lagboken, jag har alltså somnat!
  

   


Anna Jönsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0