looking back

6 av 6 poäng i helgen, top notch!
Var hemförbi en sväng i lördags innan matchen. Umgicks lite med herrarna i byn.
Spelade innebandy i jeppas och Johannes vardagsrum. Jag ägde fullkomligt ut Jesper så det sjöng om det. 10-2 och 10-3 typ. Johannes satt i soffan och agerade domare. Bra nivå!
Mer vardagrums innebandy åt folket!

Igår efter matchen var det häng med två oerhört pigga och fräscha tjejer.
det luktade Munken om dom.
Men jag gillar dom ändå :)
Köpte sallad på Maxi och åkte hem hit och snackade skit och tog fat both kort på Emelies nya mobil.

Ett försök på tidig sänggång igår men inte hjälpte det när klockan ringde imorse.
snark
kände mig halv döende på jobbet på jobbet hela dagen.. men så är det måndag också.

Ingen innebandy träning ikväll utan vi fick i uppgift att i stället springa milen.
så det ska jag göra nu
måste seriöst kolla upp mitt knä snarast, det funkar inte längre om det ska knaka och spraka vare gång jag böjer det. tror det ska gå av vare gång, och det hade nog inte vart så kul.

sen när fick jag en granne i huset bredvid som spelar musik så det dånar i stugan hos mig?!
och mix megapol dessutom.
död mig väl


Rut blev ju gammal går! 21 år fyllda, värt att nämna. GRATTIS PÅ DIG!


höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0