glad tjej!

Idag fick jag reda på något som gjorde mig väldigt väldigt glad!!
Återkommer med vad senare :)


5 dagar sen senaste inlägg. Inget sådär speciellt har väl hänt kan jag väl påstå.
2 matcher spelade. 2 poäng inkassarade.
OK.
ibland undrar jag varför jag ens bloggar.?
Jag menar mitt liv är inte allt för händelserikt, gör i princip samm sak varje dag
ni vet, jobba, träna, sova grejen.
så vad finns att skriva om?
förslag mottages gärna

Helgen som kommer är det spelledigt och fri helg.
s k ö n t
Inplanerat så mycket som att se IBK på lördagen och sen har jag många luckor att fylla ut.
lördag kväll bland annat..?

Nu börjar Desperate H igen
herrå!


Kommentarer
Postat av: A.

lördagkvällsplanerna står ännu öppna för dig jåsan!

2010-10-06 @ 18:10:41
URL: http://urelind.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite kärlek kan du alltid skriva om :)

2010-10-15 @ 01:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0