f r e d a g !

På måndags startar min allra första dag som heltidsanställd på nya jobbet.
JAG ÄR GLAD!
Men det där med att dricka kaffe på rasterna tillsammans med de andra ger jag dock blanka fan i.
trots att det ser lite coolt och vuxet ut.
fy fan för kaffi
funderar på att ha koppen fast ha vatten i istället.
då vet ju ingen?

fick detta på facebook igår av en på ett av dagisen jag jobbat på:

Grattis det är du värd duktiga du! Vi saknar dig massor, såna som du växer inte på trän :)

Åh jag blev verkligen jätteglad över detta!! dom är så himla söta och snälla på Blå Huset och jag saknar dom!!

----

Imorgon skall jag se Hansas herrar spela match, sedan skall jag se IBK´s match förstås och sen en liten utgång på det.
KANONERS

NU: Idol!


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS :D

2010-10-09 @ 11:15:49
Postat av: jp

varför inte en kopp te ??

2010-10-12 @ 07:29:40
Postat av: jh

För att det smakar lika illa som kaffe! blääää

2010-10-14 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0