20 oktober.

Nyduschad sitter jag här nu i myskläder och kan nästan tycka att det är lite småtrevligt när det regnar ute.
Näst sista träningen för veckan innnan dubbemöte hemma lördag och söndag.
Var ett tag sen sist, så det ska bli skoj!
Se Ibk´s match på fredag kväll så ahh, helgen består endast av innebandy typ.
men jag klagar inte!
Men skall efter herrarnas match åka till burgsvik!
Var ett tag sen jag var hemma, så kände att det var dags :)
sen åker jag in lagom till matchen på lördag eftermiddag.

Fannie har bott här i 2 dagar nu och det har varit supermysigt!
fin lapp du lämnat också!

imorgon blir det middag med alla gruppmedlemmar i vår grupp, då de utslagna skall bjuda på middag.
fint de

gaah nu börjar Paradise, inte att missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0